ERŐTÉR ALAPÚ HAJTÓMŰVES OBJEKTUM TERVEZÉSE
ÜH1/003 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: kőr alaprajzú objektum, olyan hajtómű kialakítással, ami fényjelenséget nem okoz egyáltalán. Erőteres mechanikai mozgáson alapuló energiatermeléssel működik, ami több lépcsős megoldást is eredményez teljesítmény szerint. A fő érdekessége, hogy olyan mozgásirányítási mechanizmus van jelen, aminek az egyik sarkalatos pontja a kőr alak, azaz kimondottan a geometriára alkalmazva lett kialakítva a mozgáskoordinációs rendszere (X). Szintén egyszerű, szárny nélküli formai megjelenés tapasztalható. A hajtómű meghatározott helyen van beépítve. Felderítésnél, mivel fényjelenséget nem produkál, nehezen érzékelhető. Kutatási elemzése: Tudatos lehívás. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése: