Feltöltés alatt ...
KUTATÁSI TERV SZEMLÉLTETÉSE D-ENERGIA KIVÁLTÁSÁRA A TÉRUGRÁS LÉGTÉRBEN TÖRTÉNŐ VIZSGÁLATÁHOZ
Mivel az ide tartozó kísérletek titkosnak számítanak nemzetközi katonai berkekben is Amerika, Oroszország, Kína a magyar elképzelés se lesz publikálva. Viszont, mivel Magyarország teljesen elmaradt ebben a témában, muszáj egyáltalán a kísérleti lehetőséget szemléltetni, hogy a későbbiekben lehetőség legyen versenybe szállni a többi országgal, hiszen a magyar kutató és repülésben szakembernek számítók még eddig bele se mertek gondolni a technológia megvalósíthatósági és hasznosíthatósági lehetőségébe hazánkban.
Ezért szükségesnek látom némi vázlatos leírásban szemléltetni a térugrásra vonatkozó kísérletek kutatási menetét az alapkutatási - alkalmazott kutatási lehetőségek felvázolása után pedig bemutatni, hogy a kísérleti-fejlesztések prototípusának a Taszári Reptéren való tesztelése a reptér nem nagy mivolta következtében is elviekben kivitelezhető, valamint elviselhető lesz a kísérleteket nézve a katonai reptér közvetlen és közvetett lakosságára nézve az új technológia alkalmazása.
Alapkutatás: a kiindulás egy akaratlagos biológiai folyamat által kiváltott D-energia hatásmechanizmusa, amit át kell műszaki oldalra konvertálni. Nem ez lesz az első műszaki megoldás, amit biológiai folyamat által figyeltünk meg és alkalmaztunk hasonló fórmában műszakilag is. Tény, hogy mindig nehezebb a műszaki leképezés, mert az élettel rendelkező szervezetek működése alapvetően bonyolultabb, de ugyan úgy vonatkoznak a fizikai viszonyok és energetikai sajátosságok, mint a műszaki megoldásokra ahol nehezebb ezeket a folyamatokat formába önteni. Ebből kiindulva, és abból a tényből, hogy a D-energia aktiválása egy belső azaz negatív robbanás szerű folyamatot indít el a környezetben a tér-idő szerkezetünk mögött (*éterfizikai észrevételek szemléltetése), bizonyos minimális méret és energia tartománnyal is számolni kell a kiváltásnál, hogy nehogy abba a hibába essünk, hogy vagy a kezdési energia vagy a képzett erőterek hosszúsága stb. elmarad a minimumtól, és egy jól véghezvitt kísérleti folyamat esetleg mégse hozna eredményt.
Ezért a több féle fizikai megoldással (6db konkrét kísérlet és ehhez szükséges prototípus kivitelezése a bevizsgálásokhoz és analízisekhez) kiváltott tér-idő szerkezet felbontásának alapkutatási folyamatában mindegyik fizikai verziónál hasonló formai szerkezetstruktúrát , (erő- erőtér) vezetést, minimum energiamennyiséget kell felhasználni stb. Itt főként a tér-idő szerkezetben elért változásokat és a D-energia megjelenését vizsgáljuk. Csak az A1 lokalizációra és az ahhoz tartozó fizikai folyamatokra fókuszálunk. Ilyen hasonló jellegű kísérletek már zajlanak külföldön amiben a térszerkezet változását próbálják bemérni és arra minél nagyobb hatást gyakorolni.
pl.:
Folyt. köv..
Alkalmazott kutatás: az alapkutatás által elért eredmény egy durva és méretben nagy műszaki megoldást fog eredményezni, aminek a lekicsinyítését és minél ellenállóbb, stabilabb, valamint összeilleszthető (burkolatba ágyazását) kell megoldani stb. szem előtt tartva a kísérleti-fejlesztésre alkalmassá tett robotrepülő sajátosságait . Itt már az A1 lokalizáció mellett az A2 pozíció megfigyelését is vizsgálnánk. Kiszámítható hozzávetőlegesen a tér-idő bontáshoz A1 és A2 5m távolságának az eléréséhez szükséges energia amiből már a D-energia aktiválódásra kerül és létrehozza a helyváltoztatást a térugrás által. Reményeim szerint egy egyenes arányosság fog fenn állni a bevitt kezdési energia térbontásának és az A1 és A2 távolság növelésében valamint mindezek által így már az A2 légtéri azaz tér-idő megjelenés kiszámíthatóságában.
(ábra:) Burkolati hajtómű szükségessége a szerkezeti stabilizáció megtartásához tér-idő átlépésnél.
Folyt. köv..
Kísérleti-fejlesztések: a tesztelések alkalmával az új burkolati hajtóműhöz szorosan kapcsolódó navigálás csiszolása lesz a lényegi kutatási kihívás véleményem szerint, valamint a két féle hajtómű (a légtérben szokványos haladást biztosító és a tér-idő ugrást biztosító) összehangolása.
A navigáláson a tér-időben lévő ugrások olyan kiviteli rendszerét értem, ami lehetőséget biztosít a földi légtérben történő pontos A2 pozíció felvételére. Ehhez szükséges az a hatalmas precizitást igénylő burkolati kialakítás, aminek a segítségével irányban és nagyságban is helyváltoztatást érhetünk el, azaz a tér-idő burkolati hajtómű lesz vezérelve mindehhez.
Folyt. köv..