IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

Feltöltés alatt ...

KUTATÁSI TERV SZEMLÉLTETÉSE D-ENERGIA KIVÁLTÁSÁRA  A TÉRUGRÁS LÉGTÉRBEN TÖRTÉNŐ VIZSGÁLATÁHOZ

Mivel az ide tartozó kísérletek titkosnak számítanak nemzetközi katonai berkekben is Amerika, Oroszország, Kína a magyar elképzelés se lesz publikálva. Viszont, mivel Magyarország teljesen elmaradt ebben a témában, muszáj egyáltalán a kísérleti lehetőséget szemléltetni, hogy a későbbiekben lehetőség legyen versenybe szállni a többi országgal, hiszen a magyar kutató és repülésben szakembernek számítók még eddig bele se mertek gondolni a technológia megvalósíthatósági és hasznosíthatósági lehetőségébe hazánkban.

 Ezért szükségesnek látom némi vázlatos leírásban szemléltetni a térugrásra vonatkozó kísérletek kutatási menetét az alapkutatási - alkalmazott kutatási lehetőségek felvázolása után pedig bemutatni, hogy a kísérleti-fejlesztések prototípusának a Taszári Reptéren való tesztelése a  reptér nem nagy mivolta következtében is elviekben kivitelezhető, valamint elviselhető lesz a kísérleteket nézve a katonai reptér közvetlen és közvetett lakosságára nézve az új technológia alkalmazása.

Alapkutatás: a kiindulás egy akaratlagos biológiai folyamat által kiváltott D-energia hatásmechanizmusa, amit át kell műszaki oldalra konvertálni. Nem ez lesz az első műszaki megoldás, amit biológiai folyamat által figyeltünk meg és alkalmaztunk hasonló fórmában műszakilag is. Tény, hogy mindig nehezebb a műszaki leképezés, mert az élettel rendelkező szervezetek működése alapvetően bonyolultabb, de ugyan úgy vonatkoznak a fizikai viszonyok és energetikai sajátosságok, mint a műszaki megoldásokra ahol nehezebb ezeket a folyamatokat  formába önteni. Ebből kiindulva, és abból a tényből, hogy a D-energia aktiválása egy belső azaz negatív robbanás szerű folyamatot indít el a környezetben a tér-idő szerkezetünk mögött (*éterfizikai észrevételek szemléltetése), bizonyos minimális méret és energia tartománnyal is számolni kell a kiváltásnál, hogy nehogy abba a hibába essünk, hogy vagy a kezdési energia vagy a képzett erőterek hosszúsága stb. elmarad a minimumtól, és egy jól véghezvitt kísérleti folyamat esetleg mégse hozna eredményt.

 Ezért a több féle fizikai megoldással (6db   konkrét kísérlet és ehhez szükséges prototípus kivitelezése a bevizsgálásokhoz és analízisekhez) kiváltott tér-idő szerkezet felbontásának alapkutatási folyamatában mindegyik fizikai verziónál hasonló formai szerkezetstruktúrát , (erő- erőtér) vezetést, minimum energiamennyiséget kell felhasználni stb. Itt főként a tér-idő szerkezetben elért változásokat és a D-energia megjelenését vizsgáljuk. Csak az A1 lokalizációra és az ahhoz tartozó fizikai folyamatokra fókuszálunk. Ilyen hasonló jellegű kísérletek már zajlanak külföldön amiben a térszerkezet változását próbálják bemérni és arra minél nagyobb hatást gyakorolni.

pl.:

 Folyt. köv..

Alkalmazott kutatás: az alapkutatás által elért eredmény egy durva és méretben nagy műszaki megoldást fog eredményezni, aminek a lekicsinyítését és minél ellenállóbb, stabilabb, valamint összeilleszthető (burkolatba ágyazását) kell megoldani stb. szem előtt tartva a kísérleti-fejlesztésre alkalmassá tett robotrepülő sajátosságait . Itt már az A1 lokalizáció mellett az A2 pozíció megfigyelését is vizsgálnánk. Kiszámítható hozzávetőlegesen a tér-idő bontáshoz  A1 és A2 5m távolságának az eléréséhez szükséges energia amiből már a D-energia aktiválódásra kerül és létrehozza a helyváltoztatást a térugrás által. Reményeim szerint egy egyenes arányosság fog fenn állni a bevitt kezdési energia térbontásának és az A1 és A2 távolság növelésében valamint mindezek által így már az A2 légtéri azaz tér-idő megjelenés kiszámíthatóságában.

(ábra:) Burkolati hajtómű szükségessége a szerkezeti stabilizáció megtartásához tér-idő átlépésnél.

Folyt. köv..

Kísérleti-fejlesztések: a tesztelések alkalmával az új burkolati hajtóműhöz szorosan kapcsolódó navigálás csiszolása lesz a lényegi kutatási kihívás véleményem szerint, valamint a két féle hajtómű (a légtérben szokványos haladást biztosító és a tér-idő ugrást biztosító) összehangolása.

A navigáláson a tér-időben lévő ugrások olyan kiviteli rendszerét értem, ami lehetőséget biztosít a földi légtérben történő pontos A2 pozíció felvételére. Ehhez szükséges az a hatalmas precizitást igénylő burkolati kialakítás, aminek a segítségével irányban és nagyságban is helyváltoztatást érhetünk el, azaz a tér-idő burkolati hajtómű lesz vezérelve mindehhez.

  • A  hanghatás a légtér A1 pozíció pillanatnyi sebesség nagyságának a függvénye lesz véleményem szerint... mivel a tér-idő átlépés általi A1 és A2 pozíciók katonai reptéren belül és közvetlen környezetében való megtartása a cél, ezért egyébként se fogunk nagy A1-hez lévő sebességgel dolgozni és így a hanghatás is minimalizálható.
  • A hőhatás ennél a folyamatnál (D-energia) véleményem szerint elhanyagolható vagy minimális.. a hajtómű mechanizmusának a kibocsájtásáig terjed csak a nagyság.
  • Hibahányad és lezuhanás pedig minimalizálva lesz az alap és alkalmazott kutatási eredményekre alapozva, valamint a jelenlegi elektronikánk változtatásai következtében, aminek a megoldása nélkülözhetetlen lesz a kifejlesztés során.
  • Eddig a hangrobbanás fizikai körülményeit ismertük, de ez a meglévő légterünkben hozza az összes fizikai hatásmechanizmusát, a D-energia negatív robbanás szerű megjelenése amin a lökéshullámot értem most... (de eltérő sokban még így is) nem a légtérbe tőr be, hanem a tér-idő szerkezetünk mögött fejti ki a hatásmechanizmusát, így a légtérben nem okoz a közvetlen külső környezetben változásokat. A belső lökéshullám az ami az A1 pozíciót B-be áthelyezi, és a visszahúzódása által A2 pozíciót veszi fel.

d-energia.jpg

 

 Folyt. köv..

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 41
Tegnapi: 14
Heti: 164
Havi: 721
Össz.: 112 303

Látogatottság növelés
Oldal: KUTATÁSI TERV D-ENERGIA KIVÁLTÁSÁRA A TÉRUGRÁS LÉGTÉRBEN TÖRTÉNŐ VIZSGÁLATÁHOZ
IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK - © 2008 - 2024 - idegentechtervezes.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »