BURKOLATI HAJTÓMŰVEK TÍPUSAI
Mivel ez az egy oldal kevés helyet biztosít a részletes leíráshoz új honlapon szemléltetem a burkolati hajtóművek leírásait: www.burkolatihajtomu.hupont.hu
( Részletezés feltöltés alatt a technológiák szemléltetésével.. )
A burkolati hajtóművek azaz a 8 új fejlesztés nem igényel a folyamatos üzemhez üzemanyagot, mert a külső tér technológiai sajátosságainak felhasználásával működnek. A légtérben és az űrben ugyan azon technológiával képesek megjelenni.
H1201 Alsó burkolati Falcon összev.
H1202 Fényjelenség felhasz. energetikai... altípusok:
- H1202/1 Altípus: Zártrendszerű energetikai képletek pl. gömbvillám létrehozásával és az objektumba történő visszairányításával történő kőrfolyamatra épülő hajtómű kialakítás. Az objektum manőverezését a burkolati hajtómű kiképzése biztosítja. A tolóerőt az objektumba visszaintegrált körvonalazott energiaképletek adják egy meghatározott sínpályára vezetve melyből a belső folyamatok által újból kisugárzott energiaként a térben körvonalazott energia képződik. A körvonalazott energiaelérést a kisugárzás és szögfelhasználáson kívül az EPR rendszer tértechnológiai befolyásolása is adja, melyet a kisugárzott energia hatásmechanizmusa generál. Új tech. bevonása a fejlesztésbe a körvonalazott energetikai képletek mesterséges előállítása. A további felhasznált technológiák a jelenlegi technológiai szinttel összeegyeztethetők.
Pl. "áramból" kialakítva új technológiát alkalmazva a gömb alak célzott kialakítására, valamint koncentrált energiamennyiség kiváltására. A lényeg az erősen koncentrált energiamennyiség kiváltása.
Nem gyújtás indikátora, hanem az a tolóerő, ami az objektum előrehaladását, mozgását biztosítja.
A gömbvillám az objektumon kívül kerül tértechnológiailag kialakításra, amit a sínpálya vonzása húz vissza az objektumba egy erőteljes hosszanti becsapódás által, ami következtében a sínpályába bejut a töltés.
Nem. Az objektum semmilyen sínen nem halad, a sínkiképzés az objektumon van. Nincs kilövő sín a mozgást a "gömbvillám" tolóereje adja légtérben és űrben egyaránt.
Nem hoz létre külső energiamezőt. A technológiát finomítani lehet szögben a burkolaton, ami a teljes manőverezést elviekben biztosíthatja. Akár a sínekkel is lehet variálni.
Nem a tolóerő szabadon megmaradó energiamennyiség, hacsak a technológiát nem akarjuk jobban felturbózni sebességben. Ebben az esetben plusz technológiával visszacsatolható a "gömbvillám" energiamennyiségének a növelésére.
Itt nincs energiamező, a "gömbvillámok" állandósított rendszerén van a hangsúly ami kőrfolyamatot képez a hajtóműhöz. A "gömbvillám" és az objektum egymásra hatása a cél.
Alapkutatás tértechnológiai szükséges hozzá. A kiindulás megvan Tesla kutatásaira visszavezetve.
Üzemanyag nélküli légtéri és űrrepülést, amit földről indítani lehet segédhajtóművek és rakéták nélkül. Természetesen egy ilyen energiagombóc erősségét úgy kell kiszámítani alaphelyzetből, hogy a tömeggyorsításnak megfelelő legyen a kezdésnél. Mivel kőrfolyamat utána fennmarad az energia. A fennmaradását vonzás biztosítja. Az energia megmaradás törvénye szerint működik.
További magyarázat: a "gömbvillám", ami egy sűrű energetikai töltéssel rendelkező egység létrehozása ötvözésekkel ellátva történik, ami az objektum mögött kerül kialakításra, amit az objektum hajtóműve generál kisugárzás által. Itt az energia kisugárzás nem igényel plusz energiát, mert az objektum mögött van és a tolóerő negatívuma biztosítja. Az alábbiakban a burkolati hajtómű egy komplex rendszerelemének szemléltetése történt.
Tolóerő negatívuma egy saját értelmezésben: Nálam a meghajtás következtében történő előre mutató elmozdulás helyén megmaradt kölcsönhatásra kiváltható erőbehatás "energia", amit a H1202/1 nél az objektum végén létrejövő pillanatnyi sugárzás megjelenése jelent és ami itt vonalként mutatkozik. Tehát nem kell kilökni a sugarat, mert az objektum eltávolodása által ugyan abban a fókuszban lesz amire célzottan szükség van.
Speciális alkatrészek:
- H1202.1.1.Olyan burkolatba süllyesztett kialakítás, mely az objektumból kiáramló energia kibocsátást sebességben, szögben, formában, töltésben, adagban szabályozni tudja és mozgó alkatrészt nem tartalmaz. Csőszerű kiképzésben fixen elhelyezkedő belső kialakítás, melyből többet is lehet az objektum burkoltában találni. Ahhoz, hogy megfelelő energetikai képlet alakuljon ki az objektum mögött, két ilyen műszaki kiképzés szögbe kisugárzott és szabályozott energia kapcsolata szükséges.
- H1202.1.2.
- H1202.1.3.
- H1202.1.4.
H1203 Erőteresek... altípusok:...
A fénysebességgel történő helyváltoztatásra alkalmas burkolati halytóművek. Az erőtér kialakítása:
H1203/1 Fokozatos burkolati felépítménnyel
H1203/2 Különböző kezdési pontokban kialakítva
Alapkutatási irány: nem publikus
H1204 Idő + alakváltoztatós
H1205 Alakváltoztatós foly.
H1206 D-energiás burkolati
Eddigi anyagok az elvi működéshez az alábbi linken: http://www.idegentechtervezes.hupont.hu/33/terido-bontason-alapulo-burkolati-hajtomurendszeres-ureszkoz
H1207 Burkolati töltésgyorsítós
H1208 Hz burkolati felhasználás távolságnövelés .... 1db. fő lökéshullám vez.
HR1210 Régi technológia burkolati hajtóműbe foglalása
...........................................
A tervezés és a technológia kifejlesztésének elméleti kialakítása eltér a jelenlegi hasonló kifejlesztésektől.
A burkolati hajtómű fő elve és működéséből következő előnyök:
.................................................
Mivel szeretném a fejlesztéseket mind a 8-at és a hagyományos technológiát is burkolati hajtóműként modellezni és kifejleszteni, nem írom le pontosan a nézeteimet és a megvalósítási elképzeléseimet a technológiákról.