FÉNYALAPÚ HAJTÓMŰVES OBJEKTUM TERVEZÉSE
ÜH1/001 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: fényalapú hajtómű kialakításával történik a helyváltoztatás objektum alsó részen elhelyezve (működési mechanizmusa feltételezett a fény tulajdonságát kihasználva stb. és mechanikailag ötvözve stb. , lokális fényenergia használata látható csak, elviekben érthető a szélsőséges mozgások kialakításának képessége a hajtómű technológiája által. (S. fény ötvözet) A műszaki hátteret nézve elviekben a jelenlegi rakéta hajtóműnél sokkal fejlettebb szerkezet mind sebesség mind térváltoztatás szögére nézve. Teljesítmény fokozását és szögben történő változtatását lehetővé teszi (x). Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése:
ÜH1/002 Objektum-hajtómű fejlesztés: Skicc: fényalapú hajtómű kialakítással, ami a teljes burkolatban jelen van azaz teljes burkolati hajtómű kialakításával (X). Ennek a technológiának köszönhető az egyszerű formai megjelenés kialakítása azaz ellipszis vagy háromszögletű mindenféle egyéb szárnykiképzés nélkül. Egyértelművé teszi az egész objektum fényként való láthatóságát a teljes burkolati hajtómű. Teljes burkolati pajzsműködés is a technikai felépítésből feltételezhető. Kutatási elemzése: Spontán megjelenés. Első megjelenésben a hajtómű volt a fő pont. Felépítési elemzése: