IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

IDEGEN TECHNOLÓGIAI TERVEZÉS ELÉRÉSÉNEK NAPI MUNKAMORÁLJA KÉPESSÉGFEJLESZTÉSSEL

Szemléltetni szeretném, hogy a 4 év alatt elért tapasztalatok alapján, hogy lehet napi szinten eredményes idegen technológiai információk adatlehívási megjelenését és elméleti realizálását elérni az ide vonatkozó képesség folyamatos fejlesztése mellett.

Mivel két különböző adatátviteli csatorna biztosítja az információt, érdemben mindkettővel párhuzamosan dolgozni kell, ami a T-energiás adatátvitel azaz a (képi adatátvitel) és a J-energiás adatátvitel (fogalom szintű összefüggést szemléltető adatátvitelt) jelent. Mindkettő adatátvitel energetikai alapon fut, a J-energiásnál (jelátviteli-eloszlási erő) a magas frekvenciaszint jellemző, még a T-energiásnál az egyidejű hirtelen energiaimpulzus megjelenése a fő sajátosság.

(Magyarázat: Mind a T-energia és a J-energia felhasználható humán adatátvitelre, aminek a műszaki leképezése is a fizikai megjelenésükből fakadóan elérhető, valamint energetikai sajátosságaik kapcsán katalizált v. nagyarányú felerősítéssel hajtóművekben is alkalmazhatók. Hasonlít az elektromos áram felhasználhatóságára, amit az emberi agy is alkalmaz, adattovábbításra is felhasználunk, de hajtóműként elektromos motorok is vannak.)

Napi szintű munkamorál idegen technológiai információk realizálásához, képességfejlesztéssel:

  • a.) 1,5 óra J-energiás adatlehívás főként nappal és rögzítés
  • b.) 1,5 órás T-energiás adatlehívás főként éjszaka ( nappal tervezéssel rögzítés azaz "d. pont")
  • c.) 1,5 órás adatfeldolgozás elméleti összefüggéseinek alátámasztása és leírása
  • d.) 1,5 órás műszaki tervezés
  • e.) 1 óra Hz elméleti fejlesztés
  • f.) 1,5 óra fizikai erőnléti fejlesztés

Mivel egy új életviteli formát jelent ez a típusú adatlehívásos  tervezés és új agyfunkciós mechanizmusok fejlesztését, ezért az agytörzsi változások (már bebizonyosodott) létrejönnek. Mivel erős pszichés terheléssel jár a folyamat, a napi biológiai és a ciklikus regenerálódás és pihenés nélkülözhetetlen. Úgy gondolom igazi eredményeket így lehetne elérni.

A tervezés alatt álló témacsoport:

 

Mivel ez az egy oldal kevés helyet biztosít a részletes leíráshoz új honlapon szemléltetem a burkolati hajtóművek leírásait: www.burkolatihajtomu.hupont.hu

BURKOLATI HAJTÓMŰVEK

A burkolati hajtóművek azaz a 8 új fejlesztés nem igényel a folyamatos üzemhez üzemanyagot, mert a külső tér technológiai sajátosságainak felhasználásával működnek. A légtérben és az űrben ugyan azon technológiával képesek megjelenni.

H1201 Alsó burkolati Falcon összev.

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

H1202 Fényjelenség felhasz. energetikai... altípusok:

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

    - H1202/1 Altípus: Zártrendszerű energetikai képletek pl. gömbvillám létrehozásával és az objektumba történő visszairányításával történő kőrfolyamatra épülő hajtómű kialakítás. Az objektum manőverezését a burkolati hajtómű kiképzése biztosítja. A tolóerőt az objektumba visszaintegrált körvonalazott energiaképletek adják egy meghatározott sínpályára vezetve melyből a belső folyamatok által újból kisugárzott energiaként a térben körvonalazott energia képződik. A körvonalazott energiaelérést a kisugárzás és szögfelhasználáson kívül az EPR rendszer tértechnológiai befolyásolása is adja, melyet a kisugárzott energia hatásmechanizmusa generál. Új tech. bevonása a fejlesztésbe a körvonalazott energetikai képletek mesterséges előállítása. A további felhasznált technológiák a jelenlegi technológiai szinttel összeegyesztethetők.

    • Hogyan  hozod létre a "gömbvillámot"?

    Pl. "áramból"  kialakítva új technológiát alkalmazva a gömb alak célzott kialakítására, valamint koncentrált energiamennyiség kiváltására. A lényeg az erősen koncentrált energiamennyiség kiváltása.

    • A "gömbvillám" az a "gyújtás", a folyamat indikátora?

    Nem gyújtás indikátora, hanem az a tolóerő, ami az objektum előrehaladását, mozgását biztosítja.

    • A "gömbvillám" halad az objektummal?

    A gömbvillám az objektumon kívül kerül tértechnológiailag kialakításra, amit a sínpálya vonzása húz vissza az objektumba egy erőteljes hosszanti becsapódás által,  ami következtében a sínpályába bejut a töltés.

    • Az objektum egy vezető sínen halad? vagy csak ez egy "kilövő" sín és csak a gyorsítást segíti?

    Nem. Az objektum semmilyen sínen nem halad, a sínkiképzés az objektumon van. Nincs kilövő sín a mozgást a "gömbvillám" tolóereje adja légtérben és űrben egyaránt.

    • Vagy kör alakú, és nem megy sehova, csak létrehozza a külső energia mezőt és generátorként működik,? (nade akkor az objektumnak nincs szüksége manőverező képességre ) akkor minek a sín?

    Nem hoz létre külső energiamezőt. A technológiát finomítani lehet szögben a burkolaton, ami a teljes manőverezést elviekben biztosíthatja. Akár a sínekkel is lehet variálni.

    • A tolóerőt az objektumra visszaható  zárt rendszert biztosít?

    Nem a tolóerő szabadon megmaradó energiamennyiség, hacsak a technológiát nem akarjuk jobban felturbózni sebességben. Ebben az esetben plusz technológiával visszacsatolható a "gömbvillám" energiamennyiségének a növelésére.

    • A külső térben létrehozott energia mezőn van a hangsúly, annak állandósításán, vagy az objektumon vagy a kettő egymásra hatása a cél ?

     Itt nincs energiamező, a  "gömbvillámok" állandósított rendszerén van a hangsúly ami kőrfolyamatot képez a hajtóműhöz. A "gömbvillám" és az objektum egymásra hatása a cél.

    • Az új techn. az energetikai képletek előállítása?

    Alapkutatás tértechnológiai szükséges hozzá. A kiindulás megvan Tesla kutatásaira visszavezetve.

    • Mit lehet ezzel elérni, ha megvalósul ?

    Üzemanyag nélküli légtéri és űrrepülést, amit földről indítani lehet segédhajtóművek és rakéták nélkül. Természetesen egy ilyen energiagombóc erősségét úgy kell kiszámítani alaphelyzetből, hogy a tömeggyorsításnak megfelelő legyen a kezdésnél. Mivel kőrfolyamat utána fennmarad az energia.  A fennmaradását vonzás biztosítja. Az energia megmaradás törvénye szerint működik.                                                                                   

További magyarázat: a "gömbvillám", ami egy sűrű energetikai töltéssel rendelkező egység létrehozása ötvözésekkel ellátva történik, ami az objektum mögött kerül kialakításra, amit az objektum hajtóműve generál kisugárzás által. Itt az energia kisugárzás nem igényel plusz energiát, mert az objektum mögött van és a tolóerő negatívuma biztosítja. Az alábbiakban a burkolati hajtómű egy komplex rendszerelemének szemléltetése történt.

Tolóerő negatívuma egy saját értelmezésben: Nálam a meghajtás következtében történő előre mutató elmozdulás helyén megmaradt kölcsönhatásra kiváltható erőbehatás "energia", amit a H1202/1 nél az objektum végén létrejövő pillanatnyi sugárzás megjelenése jelent és ami itt vonalként mutatkozik. Tehát nem kell kilökni a sugarat, mert az objektum eltávolodása által ugyan abban a fókuszban lesz amire célzottan szükség van.

Speciális alkatrészek:

- H1202.1.1.Olyan burkolatba süllyesztett kialakítás, mely az objektumból kiáramló energia kibocsátást sebességben, szögben, formában, töltésben, adagban szabályozni tudja és mozgó alkatrészt nem tartalmaz. Csőszerű kiképzésben fixen elhelyezkedő belső kialakítás, melyből többet is lehet az objektum burkoltában találni. Ahhoz, hogy megfelelő energetikai képlet alakuljon ki az objektum mögött, két ilyen műszaki kiképzés szögbe kisugárzott és szabályozott energia kapcsolata szükséges.

- H1202.1.2.

- H1202.1.3.

- H1202.1.4.

H1203 Erőteresek... altípusok:...

A fénysebességgel történő helyváltoztatásra alkalmas burkolati halytóművek. Az erőtér kialakítása:

H1203/1 Fokozatos burkolati felépítménnyel

H1203/2 Különböző kezdési pontokban kialakítva

Alapkutatási irány: nem publikus

 

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

H1204 Idő + alakváltoztatós

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

H1205 Alakváltoztatós foly.

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

H1206 D-energiás burkolati

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

    Eddigi anyagok az elvi működéshez az alábbi linken: http://www.idegentechtervezes.hupont.hu/33/terido-bontason-alapulo-burkolati-hajtomurendszeres-ureszkoz

     

H1207 Burkolati töltésgyorsítós

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

H1208 Hz burkolati felhasználás távolságnövelés .... 1db. fő lökéshullám vez.

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

     

HR1210 Régi technológia burkolati hajtóműbe foglalása

  • Alapleírás:
  • Kutatások:
  • Műszaki leírás:
  • Műszaki tervezés:
  • Megvalósíthatósági tech. realizációs leírása:
    • Alapkutatási modellezés az új technológiával:
    • Alkalmazott kutatás repülőeszköz burkolati kialakítására:
    • Kifejlesztés küszöbérték modellezéssel:
    • Első prototípus kialakítása:

..................................

A tervezés és a technológia kifejlesztésének elméleti kialakítása eltér a jelenlegi hasonló kifejlesztésektől.

A  burkolati hajtómű fő elve és működéséből következő előnyök:

  • külső térből nyeri az objektum  mozgatásához szükséges energiát a hajtómű vagy,
  • energia visszaszorítással, forgatással... meglévő energia esetleges minimális veszteségével működik a hajtómű vagy,
  • hajtómű aktiválása után az objektumot leálló v. készenléti üzemben lévő hajtóművel annak helyváltoztatását akár téridő léptékben a térszerkezet hozza létre

Az idegen technológiai képinformációt, hogy minek is köszönhetjük találtam róla NASA anyagot. Igaz, hogy a kép javított, de a tűzlégy megnevezés alatt szereplő jelenség hasonló a T-energia megjelenésére. Ugyan ez látható normál hőmérsékleten is, ami kizárja a megfagyott víz fénylő jelenségét. A NASA figyelmét pont elkerüli a jelenség, ha minden ilyen energetikai megnyilvánulást a fagyásnak tulajdonít. Érdekes módon a műszaki vonalon történő megjelenése és késztetése a hangsúlyos. Egy képet és a NASA videó linkjét adtam meg róla itt:

 

 tuzlegy.png

 

http://www.youtube.com/watch?v=ixKk97Og3as



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 63
Heti: 89
Havi: 515
Össz.: 112 097

Látogatottság növelés
Oldal: IDEGEN TECHNOLÓGIAI TERVEZÉS ELÉRÉSÉNEK NAPI MUNKAMORÁLJA KÉPESSÉGFEJLESZTÉSSEL
IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK - © 2008 - 2024 - idegentechtervezes.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »