IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK

CÉL A KONKRÉT FEJESZTÉSEK SZEMLÉLTETÉSE EGY ÚJ TÍPUSÚ TERVEZÉS ELINDÍTÁSA ÉRDEKÉBEN KIEMELVE A HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZÖK FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEIT

 

TÉR-IDŐ BONTÁSON ALAPULÓ BURKOLATI HAJTÓMŰRENDSZERREL DIMENZIÓVÁLTÁSRA ALKALMAS HIPERSZONIKUS REPÜLŐESZKÖZ KIFEJLESZTÉSE

 

 

Előzmények: A technológiai szingularitás, mint fő kutatási ágazat pontos elemzése után, sikerült olyan külső térben megtalálható, idegen technológiai információk lehívását elsajátítani és analizálni, melyek egyik fő  technológiai területe az űrjárművek felépítményeire korlátozódik. Ezen információk csoportosítása után 6 féle különböző fejlettségű  a jelenlegi technológiáinktól eltérő hajtóműtípust sikerült beazonosítani. Ezek közül a teljes űrjárműre kifejlesztett tér-idő bontáson alapuló hajtóműrendszer bizonyult stratégiailag kiemelkedőnek, mivel a hiperszonikus repülőeszközök dimenziónális távolságokat legyőző és a légterünkben pillanatnyi idő alatti térugrásra képes válfaját lehetne kivitelezni az alaptechnológiából.

Jelenleg az amerikai FALCON-programmal összehasonlítva, hatékonyabb hiperszonikus repülőeszközök kifejlesztésének a lehetőségét eredményezheti, ezért érdemes lenne véleményem szerint megfontolni a jelenlegi és 2025-ig tervezett hiperszonikus repülőeszközök technológiai fejlesztési terveit.

A javasolt fejlesztés több új elemet tartalmaz a tervezési módszertantól kezdve, a külső tér energetikáját felhasználó hajtóműrendszeren keresztül egy ellenállóbb és nagyobb kapacitásra képes elektronika kifejlesztése mellett. Valamint két új energetikai tényező alapkutatástól indított felhasználását megcélozva a T-adatátviteli energia és a D- térszerkezetre ható energia formájában.

 

A  kifejlesztés menetének fő lépései:

 

I.                   A hagyományos tervezés ötvözése az új technológiai adatlehíváson alapuló tervezéssel, melyre tervezői szoftverfejlesztés szükséges.

 

II.                a.) Alapkutatás indítása D-ENERGIA kiváltását előidéző 6 darab különböző elven működő, de hasonló sajátossággal rendelkező szerkezet kifejlesztésével

b.) Alapkutatás T-ENERGIA analizálására valamint adatátviteli vizsgálatára melynek elektronikába való átültetését, kombinációját stb. vizsgálnánk.

 

III.              Alkalmazott kutatás alkalmával az elért D-ENERGIA kiváltására leg alkalmasabb műszaki változat felhasználásával méretcsökkentési fejlesztés és burkolatba ágyazásának kifejlesztése. Ez azt jelenti egy burkolaton belül több alapkutatással kifejlesztett egység fog elhelyezésre kerülni az előre tervezett feltételek szerint.

 

IV.              A kísérleti-fejlesztések alkalmával erre a kutatásra átalakított robotrepülővel légtérből tesztelnénk a térugrások navigálását a távolságok pontos vezérlési kivitelezéséért stb.

 

V.                Olyan űrjármű kifejlesztése az eddig elért kutatások felhasználásával, mely emberi szállításra stb. alkalmas.

 

Rövid szemléltetése a T-ENERGA (1.ábra) és D-ENERGIA (2.ábra) megjelenésének, amiket alapkutatással vizsgálni kell:

 

(1.ábra)

 

t-en._kepek.jpg 

 

T-energia két fő kutatási területének felosztása:

 

a.) Fénytechnikai sajátosságait nézve a lézerkutatásban, mint alap és későbbiekben alkalmazott kutatás az energetikai sajátosságainak a figyelembevételével.

 

b.) Adatátviteli képessége kapcsán történő alap és alkalmazott kutatás valamint ezek további felhasználása az elektronikában, és távközlésben.

 

Jellemzése: (1.ábra)

 

  • Külső környezetben egyszerre 1 db. szabályos körként megjelenő pontszerű nem gömb, hanem lapos kőr alakú fénykisülés jelleggel bíró jelenségről beszélünk, ami tárgyak felszínéről papír, fém, műanyag visszaverődik azaz úgy látható mint egy kőr alakú lapos fény.

 

·        Vízszintesen indított T-energiánál  az elért felületen pontszerű megjelenés érzékelhető ami főként kékes-ezüstös „színjátszós”jellegű és sűrű éles fény a visszaverődése pillanatában, ami a lézernél precízebb azaz még annyi szórás se tapasztalható, mint egy pointer lézernél. (a. ábra)

 

·        Vízszintesen indított T-energiánál az elért felület ha monitor, akkor a fénypont normál fényként történő egypontú visszaverődése érzékelhető a monitor felületéről éles fényként.

 

·        T-energiának sugárnyaláb megjelenése nem párhuzamos, mint a lézernél, hanem kék és nagy széttartású nagy szóródási szöggel, a széttartásban erőteljesebb párhuzamos vonalak érzékelhetők. Csak egy bizonyos szögből látható a sugárnyaláb ellentétben a normál lézernyalábbal, ami nagyrészt párhuzamos fénysugarakból áll, nagyon kis szóródási szöggel.(b. ábra)

 

·        T-energia nagysága tört millimétertől akár 3mm-ig is terjedhet, ha azt idegrendszer generálja.

 

·       T-energia a környezetben spontán megjelenésében a tört millimétertől akár több max. 5cm-re is megjelenhet. Ha több cm akkor nem sűrű, hanem szórtabb fényformát vesz fel a kőr alakot megtartva.( c. ábra)

 

·        T-energia sugárnyalábja nem érzékelhető a szokványos módon  sötétben, a lézerrel ellentétben.(d. ábra)

 

·        Szögből az egy pontban lévő T-energia visszaverődésének megjelenése felületen szórásban jelentkezik, ami „színjátszós” fényként látszik a lézernél szintén szórtként ugyan azon helyzetben..(e. ábra)

 

·        T-energia a felületeken azaz anyagokon, élettelenen vagy élőn vizuálisan érzékelhető fényként áthalad.

 

·        T-energia több színt is tartalmaz és nem a teljesítménysűrűsége csak a lapos kőr alakú fény színbeni sűrűsége 1-3mm közötti méretben nagyobbnak tűnik a lézernél (összehasonlítva a lézerceruzával és nem az ipari lézerrel), valószínűleg a halmazállapotának a tömörsége következtében.

 

 (2.ábra)

 

 

d1.jpg 

          

D-energia felhasználása helyváltoztatásra: (2.ábra)

 

D-energia alapkutatása és viselkedése aktiválásra: az alapkutatásokhoz a kiindulás egy akaratlagos biológiai folyamat által kiváltott D-energia hatásmechanizmusa, amit át kell műszaki oldalra konvertálni. Nem ez lesz az első műszaki megoldás, amit biológiai folyamat által figyeltünk meg és alkalmaztunk hasonló fórmában műszakilag is. Tény, hogy mindig nehezebb a műszaki leképezés, mert az élettel rendelkező szervezetek működése alapvetően bonyolultabb, de ugyan úgy vonatkoznak a fizikai viszonyok és energetikai sajátosságok, mint a műszaki megoldásokra ahol nehezebb ezeket a folyamatokat  formába önteni. Ebből kiindulva, és abból a tényből, hogy a D-energia aktiválása egy belső azaz negatív robbanás szerű folyamatot indít el a környezetben a tér-idő szerkezetünk mögött (*éterfizikai észrevételek szemléltetése), bizonyos minimális méret és energia tartománnyal is számolni kell a kiváltásnál, hogy nehogy abba a hibába essünk, hogy vagy a kezdési energia vagy a képzett erőterek hosszúsága stb. elmarad a minimumtól, és egy jól véghezvitt kísérleti folyamat esetleg mégse hozna eredményt.  Ezért a több féle fizikai megoldással (6db   konkrét kísérlet és ehhez szükséges prototípus kivitelezése a bevizsgálásokhoz és analízisekhez) kiváltott tér-idő szerkezet felbontásának alapkutatási folyamatában mindegyik fizikai verziónál hasonló formai szerkezetstruktúrát , (erő- erőtér) vezetést, minimum energiamennyiséget kell felhasználni stb. Itt főként a tér-idő szerkezetben elért változásokat és a D-energia megjelenését vizsgáljuk. Csak az A1 lokalizációra és az ahhoz tartozó fizikai folyamatokra fókuszálunk. Ilyen hasonló jellegű kísérletek már zajlanak külföldön amiben a térszerkezet változását próbálják bemérni és arra minél nagyobb hatást gyakorolni. A további alkalmazott kutatással az alapkutatás által elért eredmény egy durva és méretben nagy műszaki megoldást fog eredményezni, aminek a lekicsinyítését és minél ellenállóbb, stabilabb, valamint összeilleszthető (burkolatba ágyazását) kell megoldani stb. szem előtt tartva a kísérleti-fejlesztésre alkalmassá tett robotrepülő sajátosságait . Itt már az A1 lokalizáció mellett az A2 pozíció megfigyelését is vizsgálnánk. Kiszámítható hozzávetőlegesen a tér-idő bontáshoz  A1 és A2 5m távolságának az eléréséhez szükséges energia amiből már a D-energia aktiválódásra kerül és létrehozza a helyváltoztatást a térugrás által. Reményeim szerint egy egyenes arányosság fog fenn állni a bevitt kezdési energia térbontásának és az A1 és A2 távolság növelésében valamint mindezek által így már az A2 légtéri azaz tér-idő megjelenés kiszámíthatóságában. Kísérleti-fejlesztések: a tesztelések alkalmával az új burkolati hajtóműhöz szorosan kapcsolódó navigálás csiszolása lesz a lényegi kutatási kihívás véleményem szerint, valamint a két féle hajtómű (a légtérben szokványos haladást biztosító és a tér-idő ugrást biztosító) összehangolása.

A navigáláson a tér-időben lévő ugrások olyan kiviteli rendszerét értem, ami lehetőséget biztosít a földi légtérben történő pontos A2 pozíció felvételére. Ehhez szükséges az a hatalmas precizitást igénylő burkolati kialakítás, aminek a segítségével irányban és nagyságban is helyváltoztatást érhetünk el, azaz a tér-idő burkolati hajtómű lesz vezérelve mindehhez.

  • A  hanghatás a légtér A1 pozíció pillanatnyi sebesség nagyságának a függvénye lesz véleményem szerint... mivel a tér-idő átlépés általi A1 és A2 pozíciók katonai reptéren belül és közvetlen környezetében való megtartása a cél, ezért egyébként se fogunk nagy A1-hez lévő sebességgel dolgozni és így a hanghatás is minimalizálható.
  • A hőhatás ennél a folyamatnál (D-energia) véleményem szerint elhanyagolható vagy minimális.. a hajtómű mechanizmusának a kibocsájtásáig terjed csak a nagyság.
  • Hibahányad és lezuhanás pedig minimalizálva lesz az alap és alkalmazott kutatási eredményekre alapozva, valamint a jelenlegi elektronikánk változtatásai következtében, aminek a megoldása nélkülözhetetlen lesz a kifejlesztés során.
  • Eddig a hangrobbanás fizikai körülményeit ismertük, de ez a meglévő légterünkben hozza az összes fizikai hatásmechanizmusát, a D-energia negatív robbanás szerű megjelenése amin a lökéshullámot értem most... (de eltérő sokban még így is) nem a légtérbe tőr be, hanem a tér-idő szerkezetünk mögött fejti ki a hatásmechanizmusát, így a légtérben nem okoz a közvetlen külső környezetben változásokat. A belső lökéshullám az ami az A1 pozíciót B-be áthelyezi, és a visszahúzódása által A2 pozíciót veszi fel. 

 

(3.ábra)

 

dm1.jpg 

 

 

 

A közeg azaz a légtér áttörését elviekben könnyen kivitelezni lehet.

  • A dimenzió átlépési energia egy nagy ívű kilengést hoz létre a tér-időben de ez felcsavarodva rövidül meg A1 pontból B-be és visszatér az A2 pontba, ahol a B pont egy másik dimenzió koordinációs helyét jelenti.
  • Az aktivált légtér következtében megjelenő dimenzió átlépési energia viszont a kiváltási energiánál jóval nagyobb és egy önálló láncfolyamatot képez, aminek az eredménye a koordinációs térugrás.
  • A dimenzióváltással egy légtérben lévő azaz csak az 1 dimenzióban lévő térugrás is megtörténik. Azaz A1 pontból B pontba jut az objektum utána a kiindulási légtérnek az A2 pontjába érkezik vissza. (3.ábra)

 

 (4.ábra)

dm3.jpg

 Fizikai szemléltetése a légtéri A1 pontból dimenzióváltás segítségével légtéri A2 pontba történő helyzetváltoztatásnak D-energia kiváltása által: (4.ábra)

 

 

·         A jelenlegi tér-idő szerkezetünk megbontása után, azaz a jelenlegi 1 dimenziónak nevezett tér-időből, ha pillanatnyi időintervallum alatt akarunk megtenni dimenziós hosszúságokat a légtérből, akkor egy olyan D-ENERGIA nevű fizikai jelenséget, ami a térszerkezetben beágyazva, de statikus formát öltő energiaként nyugalmi állapotban van jelen  kell beindítani azaz katalizálni.

·        Csak a katalizálást kiváltó tényezőre azaz tárgyra hat  a D-ENERGIA a távolság azaz a tér lerövidítése által.

·        Az adott testen azt értem, hogy a D-ENERGIA aktiválásával, csak annak a testnek a viszonyításából rövidül meg dimenziónálisan a tér, amely közvetlenül hatással volt a D-ENERGIÁRA, azaz ez a két fizikai egység lesz csak kölcsönhatásban egymással, minden más marad térszerkezetileg a helyén. Ez így normális, hiszen egy rendezett több dimenziós kozmoszban vagyunk, aminek a térszerkezeti változtatása is megfelelő energetikai, szerkezeti és logikai formát követve változik, azaz kiszámíthatóan.

·        Az idő tényezője csak az adott D-ENERGIÁVAL befolyásolt tárgynak változik meg a távolságot nézve és csak abból a szempontból, hogy pillanatnyi időintervallummal ér el dimenzióátlépést és távolságot.

·        A dimenzióváltás nem összevethető egyik jelenlegi tér-idő szerkezetünkben lévő fizikai szabállyal sem, mert új viszonyokat támaszt, azaz olyan *formában és *tulajdonságokkal rendelkezik, ami nem szokványos és összevethető az eddigi fizikánkban. Éterfizikai szempontból mindenhól jelenlévő statikus energetikai tényezőről beszélünk, ami magának a térnek a fenntartásában játszik szerepet, és amihez a gravitáció is csak viszonyulni tud azaz befolyásolja a gravitációt is.

 

       

A kollégám HollóMén Leonárd,  aki tanult néhány évig  a Kossuth Lajos Katonai Főiskola (harckocsi parancsnoki szakán) Magyarországon,  és a minszki Rakétavédelmi Mérnök Egyetemen  Oroszországban ( a Szovjetunióban ), nagyra értékeli és egyetért a  munkámmal és a kutatási eredményekkel.
Ezzel a rövid összefoglalóval szeretnék rávilágítani a kutatások menetére és fontosságára. Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésüket várom levélben a további együttműködés lehetőségeit a kutatások érdemleges előmozdítása érdekében.
 Komló,  2012. július 20.

 

 

 

                                               Készítette:

                                   

 

                                                                     Suta Andrásné

 

Ha az ábrák nem jelennek meg, akkor megnézhető a következő linken: http://www.innohightech.eoldal.hu/cikkek/nasa-kooperacio-ter-ido-bontason-alapulo-burkolati-hajtomurendszer-kifejlesztesi-lehetosege--hiperszonikus-repuloeszkoznel/                                                                   



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 50
Tegnapi: 13
Heti: 90
Havi: 723
Össz.: 111 350

Látogatottság növelés
Oldal: TÉR-IDŐ BONTÁSON ALAPULÓ BURKOLATI HAJTÓMŰRENDSZERES ŰRESZKÖZ KIFEJLESZTÉSÉRE
IDEGEN TECHNOLÓGIÁK TERVEZÉSE ŰRTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK - © 2008 - 2024 - idegentechtervezes.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »